خرید باتری وایت آرشن در کرج | برنا باطری استان البرز

خرید باتری وایت آرشن در کرج | برنا باطری استان البرز

battery white arshen 

لیست قیمت محصولات برند وایت آرشن باتری برای انواع ماشین در امپر های مختلف

وایت آرشن باطری برای خودروهای سبک، باتریهایی با آمپراژ 35 تا 80 آمپر و یا 45 تا 74 آمپر

و برای خودروهای سنگین، باتری هایی با آمپراژ 88 تا 180 آمپر و یا 100 تا 200 آمپر را تولید می کند.

نمایندگی باتری وایت آرشن در کرج

کال باتری نمایندگی رسمی وایت آرشن باتری در استان البرز میباشد برای مشاوره خرید و گارانتی باتری خود با مشاوران ما تماس بگیرید

09122634174

باتری وایت آرشن
باتری وایت آرشن از پرطرفدارترین باتری های خودرویی است که در نوع سیلد اسید تولید می شود. این باتری دارای 3 سال طول عمر مفید است. کارخانه باتری، محصولات خود را مطابق استاندارد های جهانی و با به کارگیری تکنولوژی تولید به روز، تولید می کند.

با نصب باتری اکتیو بر روی خودرو خود می توانید بهترین عملکرد را از باتری مشاهده کنید و در طول عمر آن، هرگز با مشکلات روشن شدن خودرو مواجه نشوید.

خرید باتری وایت آرشن
برای خرید باتری وایت آرشن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که انتخاب باتری مناسب خودرو، نیاز به یک مشاوره تخصصی دارد تا بتوانید مناسب ترین باتری را برای خودرو خود انتخاب کنید، اگر اطلاعات کافی برای تهیه باتری خودرو ندارید، می توانید با کارشناسان نمایندگی باتری وایت آرشن تماس بگیرید و ضمن دریافت اطلاعات فنی مناسب، سفارش خود را برای خرید باتری وایت آرشن ثبت کنید.

قیمت باتری وایت آرشن
قیمت باتری وایت آرشن با توجه به میزان آمپر باتری مشخص شده است. میزان آمپر یک باتری وایت آرشن و تمام باتری های خودرویی با توجه به میزان سرب مصرف شده در آن ها مشخص می شود.، فلز سرب نیز از ارزش و قیمت بالایی برخوردار است، در نتیجه هر چه میزان آمپر یک باتری بیشتر باشد، قیمت باتری نیز بالاتر خواهد بود.

شما عزیزان برای ارتباط با امداد باتری کرج ، کال باتری و طرح انتقادات و پیشنهادات و طرح سوالات خود میتوانید از طریق فرم زیر و همچنین تماس با شماره 09122634174  اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فروش