نمایندگی رسمی باتری صبا در کرج ( مرکزی )

نمایندگی رسمی باتری صبا در کرج ( مرکزی )

باتری صبا در کرج

تعویض باتری صبا
برای تعویض باتری خودرو خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان تعویض باتری خودرویی و یا صنعتی شما را انجام دهند. تعویض باتری خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر توسط یک شخص کارشناس با تجربه انجام نوشد ممکن است هم به باتری و هم شخص نصاب آسیب برساند و باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیر شود.

تعویض باتری یو پی اس نیز نیاز به رعایت نکات فنی دارد که اگر توسط یک شخص با تجربه و کارشناس انجام نشود، ممکن است منجبر به منفجر شدن باتری شود و خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد.

ارسال باتری صبا
ما به عنوان نماینده رسمی کارخانه صبا باتری در شهر کرج ، باتری خودرو شما را به تمام سطح شهر کرج به صورت رایگان ارسال خواهیم کرد و باتری صنعتی مورد نیاز شما را به تمام نقاط کشور ارسال خواهیم کرد.

ارسال رایگان باتری خودرو شما توسط کارشناسان نمایندگی باتری صبا به تمام نقاط شهر تهران امکان پذیر است. همچنین علاوه بر ارسال رایگان باتری، خدمات ویژه دیگری نیز برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است مانند تست سلامت دینام خودرو شما، تست برق دزدی و …. به صورت رایگان.

ارسال باتری UPS صبا نیز توسط نمایندگی باتری صبا امکان پذیر است و فقط باید هماهنگی های لازم را با کارشناسان ما انجام دهید.

09122634174

نمایندگی صبا باتری

ما به عنوان نمایندگی رسمی صبا باتری، باتری خودرو شما و باتری صنعتی مورد نیاز شما را با تاریخ تولید جدید کارخانه و همراه با گارانتی تعویض معتبر به شما تحویل خواهیم داد. نمایندگی صبا باتری ، باتری UPS صبا و باتری واریان صبا را در بهترین سطح کیفیت با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

فروش باتری ماشین
کارخانه صبا باتری، با تولید باتری های خودرویی خود در برند واریان و دیگر برند های معتبر، توانسته است با کیفیت ترین باتری خودرویی را در نوع اتمی با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند. لازم است بدانید که سطح کیفیت برند های متفاوت این کارخانه با یکدیگر متفاوت نمی باشد و همگی دارای سطح کیفیت یکسانی هستند.

ممکن است شما به هنگام خرید باتری یو پی اس صبا و باتری خودرویی صبا ، تعدا باتری کهنه داشته باشید، ما به عنوان نماینده رسمی صبا باتری، باتری کهنه UPS شما را خریداری می کنیم و مبلغ آن را از قیمت فاکتور باتری نو کسر می کنیم.

باتری های کهنه و فرسوده توسط کارخانه صبا باتری به بهترین شکل بازیافت می شود؛ هدف از بازیافت باتری فرسوده ، رسیدن به دو هدف زیر می باشد:

کمک به حفظ محیط زیست: باتری خودرویی و باتری صنعتی صبا ، دارای مقداری اسید و بدنه ای از جنس پلاستیک است که اگر به محیط زیست ورود پیدا کنند، آسیب فراوانی به آن وارد می کند، اما با بازیافت صحیح می توان این مواد را مهار کرد و برای تولید محصولاتی دیگر از آنها استفاده صحیح کرد.
کم کردن هزینه های تولید باتری: باتری های خودرویی و باتری یو پی اس دارای مقداری فلز سرب هستند که می توان با بازیافت آن و بازگرداندن آن به چرخه تولید، هزینه تولید باتری را کاهش داد و باتری نو را با قیمت مناسب تری به بازار عرضه کرد.

شما با تحویل باتری فرسوده به کارخانه صبا باتری ، کمک بزرگی به محیط زیست و کنترل قیمت باتری می کنید.

شما عزیزان برای ارتباط با امداد باتری کرج ، باتری آنتایم و طرح انتقادات و پیشنهادات و طرح سوالات خود میتوانید از طریق فرم زیر و همچنین تماس با شماره 09122634174  اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فروش