قیمت باتری ماشین صبا باطری در کرج

قیمت باتری ماشین صبا باطری در کرج

قیمت باتری صبا 

لیست قیمت محصولات صبا باتری برای انواع ماشین در امپر های مختلف

باطری اتمی صبا

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صباباتری می‌شناسند.این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری است که در طرح‌های اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.حوزه فعالیت شرکت توسعه منابع انرژی توان به طور خلاصه شامل تحقیق، طراحی و توسعه سامانه‌های تولید انرژی، سیستم‌های ذخیره ساز و خدمات مدیریت مصرف انرژی است.این شرکت با چندین دفتر طراحی و مراکز توسعه فناوری و دفتر مطالعات و آینده پژوهی با برخورداری از متخصصین مجرب کشور، پاسخگوی نیازها و انتظارات مشتریان است.

09122634174

نمایندگی باتری صبا
صبا باتري يكي از بزرگترين توليد كنندگان انواع باتري خودرو در خاورميانه مي باشد. این شرکت با ۴۰ سال تجربه در تولید انواع مختلف باطری خودرو محصولات خود را مطابق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است.

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر EN ۵۰۳۴۲ + Aو دو مدل استاندارد اروپایی ( EN ) و ژاپنی ( IIS ) طی سالیان متوالی برای انواع باتریهای خودرو، نشان دهنده اهتمام اين شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد.

نمایندگی باتری صبا دارای باتری UPS صبا، باتری واریان صبا و باتری آرمو صبا با تاریخ های تولید جدید می باشد و شما می توانید با خیال راحت باتری مورد نیاز خود را از نمایندگی باتری صبا تهیه کنید.

09122634174

خرید آنلاین باتری صبا
صبا باتری يكي از بزرگترين توليد كنندگان انواع باطري در خاورميانه می باشد كه با 40 سال تجربه در تولید انواع مختلف باتری ماشین، محصولات خود را مطابق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمايد. واحد کنترل کیفیت این شرکت مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی با تجربه می باشد.
اين شركت با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت كشورهاي تراز اول اروپائی، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اكنون فعاليت وسيعی در زمينه توليد انواع باتری صبا از 35 آمپر ساعت تا ظرفيت 200 آمپر ساعت را تولید میکند. ضمنا همانطور که می دانید، ولتاژ باطری خودروهای معمولی 12 ولت است.

برای خرید باتری خودرو خود، با کارشناسان امداد باتری کرج و کال باتری  ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان باتری را تحویل بگیرید

09122634174

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فروش