قیمت باتری اوربیتال در کرج برای انواع ماشین

قیمت باتری اوربیتال در کرج برای انواع ماشین

قیمت باتری اوربیتال در کرج 

لیست قیمت باتری های اوربیتال وان

قیمت باتری های اوربیتال سیلور

قیمت باتری های اوربیتال پریمیوم

باتری اوربیتال سپاهان
باتری اوربیتال سپاهان از پرطرفدارترین باتری های خودرویی است که در نوع سیلد اسید تولید می شود. این باتری دارای 3 سال طول عمر مفید است. کارخانه سپاهان باتری، محصولات خود را مطابق استاندارد های جهانی و با به کارگیری تکنولوژی تولید به روز، تولید می کند.

با نصب باتری اوربیتال بر روی خودرو خود می توانید بهترین عملکرد را از باتری مشاهده کنید و در طول عمر آن، هرگز با مشکلات روشن شدن خودرو مواجه نشوید.

خرید باتری اوربیتال
برای خرید باتری اوربیتال می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که انتخاب باتری مناسب خودرو، نیاز به یک مشاوره تخصصی دارد تا بتوانید مناسب ترین باتری را برای خودرو خود انتخاب کنید، اگر اطلاعات کافی برای تهیه باتری خودرو ندارید، می توانید با کارشناسان نمایندگی باتری اوربیتال تماس بگیرید و ضمن دریافت اطلاعات فنی مناسب، سفارش خود را برای خرید باتری اوربیتال ثبت کنید.

قیمت باتری اوربیتال
قیمت باتری اوربیتال با توجه به میزان آمپر باتری مشخص شده است. میزان آمپر یک باتری اوربیتال و تمام باتری های خودرویی با توجه به میزان سرب مصرف شده در آن ها مشخص می شود.، فلز سرب نیز از ارزش و قیمت بالایی برخوردار است، در نتیجه هر چه میزان آمپر یک باتری بیشتر باشد، قیمت باتری نیز بالاتر خواهد بود.

شما عزیزان برای ارتباط با امداد باتری کرج ، کال باتری و طرح انتقادات و پیشنهادات و طرح سوالات خود میتوانید از طریق فرم زیر و همچنین تماس با شماره 09122634174  اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فروش